Niezawodność to podstawa
Oferowane przez nas kolposkopy, mikroskopy zabiegowe oraz lupy medyczne to urządzenia trwałe i praktycznie bezobsługowe. Zastosowane rozwiązania techniczne minimalizują awarie do takiego stopnia, że usterki zdarzają się sporadyczne. Niemniej, dla wszystkich oferowanych wyrobów zapewniamy serwis świadczony przez własnych, wykwalifikowanych techników.
Okres gwarancyjny
Wszystkie produkty oferowane przez Seliga Microscopes objęte są gwarancją. Długość okresu gwarancyjnego jest różna dla poszczególnych grup produktów. Dla większości produktów jest to okres 2 lat. Kolposkopy oraz mikroskop PICO LED oferowany jest z gwarancją 3-letnią, a w przypadku mikroskopów SmartOPTIC gwarancja to 5 lat!
Serwis gwarancyjny
Podstawą jest Państwa zgłoszenie zawierające możliwie kompletne informację o objawach okolicznościach nastąpienia niesprawności. Serwis podejmuje szybką reakcję, która nastąpi nie później niż 48 godzin od momentu zgłoszenia awarii. Doświadczony technik przeprowadzi wstępną diagnozę telefoniczną. Niezwłocznie dostarczymy podzespół, który uległ awarii a w razie potrzeby również urządzenie zastępcze do czasu przywrócenia pełnej sprawności.
Serwis pogwarancyjny
Po upłynięciu okresu gwarancyjnego zaproponujemy dogodne warunki dalszego serwisowania. Dla części oferowanych urządzeń możliwy jest również zakup rozszerzenia gwarancji o kolejny okres.
Doskonalenie produktów
„Lepsze jest wrogiem dobrego" mówi znane powiedzenie. Dla nas jednak „dobre" jest punktem wyjścia do „lepszego". I jeśli tylko mamy możliwość zaproponować jeszcze lepszy produkt – zrobimy to. Każdego dnia spotykamy się się z lekarzami, rozmawiamy o sprzęcie, który już posiadają i tym, który planują niebawem zakupić. Setki spotkań w gabinetach, klinikach i szpitalach, ankiety oceniające satysfakcję, rozmowy na targach i konferencjach wskazują nam kierunki doskonalenie oferowanych rozwiązań do pracy w powiększeniu.
Zgłaszając problem ze sprzętejm poprosimy o podanie możliwie kompletnych infomacji:
- nazwa urządzenia
- numer seryjny urządzenia (dotyczy mikroskopów zabiegowych)
- data zakupu urządzenia
- opis awarii
- okoliczności wystąpienia awarii
- imię i nazwisko zgłaszającego awarię
- nazwa praktyki, w której znajduje się urządzenie
- adres praktyki, w której znajduje się urządzenie
Wypełnij zgłoszenie serwisowe
Godziny pracy Serwisu:
Poniedziałek - Piątek
godz. 9.00 - 16.00
Kontakt z Serwisem:
tel. (+48) 792 001 775
fax. (+48 42) 235 34 75